Wie zorgt er voor de koffie, het bier en de bitterballen??

Nieuws afbeelding 7-1-2014
Het zal jullie niet ontgaan zijn: sinds enkele maanden voert Alliance weer zelf het beheer over de bar van het clubhuis. Nu kunnen we eindelijk de bar zelf inrichten en zelf bepalen wat we verkopen en wanneer we dat doen. Ons clubhuis wordt dan écht een plek waar iedereen zich welkom en thuis voelt!!

Bardiensten
Maar we moeten het nu wel zelf gaan doen…  Tijdens de ALV van afgelopen november is besproken (en goedgekeurd) dat de Alliancebar voortaan weer een bar wordt waar de leden bardiensten zullen draaien. Daarmee wordt de bar weer van iedereen en voor iedereen. Een professionele (betaalde) horecamanager zal de leiding voeren over de bar en alle leden en ouders kunnen zich via de website inschrijven voor de bardiensten. Bardienst wordt dan net als rijden en fluiten, een vast onderdeel van het lidmaatschap van Alliance. Maar misschien wel een van de leukere onderdelen!

Hulptroepen
Vanaf 1 maart gaan de ‘verplichte’ bardiensten echt van start. Hoe dat allemaal in zijn werk gaat, zullen we binnenkort uitgebreid vertellen. Maar tot die tijd zoeken we hulptroepen: mensen die het leuk vinden om komende weken al bar-uren te draaien. Wij zijn dus dringend op zoek naar enthousiaste leden vanaf 16 jaar, ouders en supporters om bardiensten te draaien. Lijkt je het leuk om af en toe te helpen? Meld je dan nu aan! Al kun je maar een of twee uurtjes: alle hulp is welkom. Overigens kun je je na 1 maart ook nog steeds aanmelden voor de bardiensten.

Op onderstaande dagen en uren is barbezetting nodig;
Woensdag 13.00 – 17.00 uur
Donderdag 19.00 – 23.00 uur
Vrijdag 13.00 – 17.00 uur
Zaterdag 08.00 – 12.00 uur
  12.00 – 16.00 uur
  16.00 -  20.00 uur
 Zondag 08.00 – 12.00 uur

Daarnaast hebben we uiteraard ook barbezetting nodig tijdens de toernooien en feesten maar hiervoor kan apart, per evenement, ingeschreven worden. Hierover volgt later meer informatie.

Ouders, jeugdleden & seniorleden: de bar staat klaar, de keuken is ingericht. Nu nog de bemanning! Meld je aan!!
Dat kan door een mail te sturen naar [email protected] . We rekenen op jullie!

Met vriendelijke groet,
Bernard Manshande en Hermien Meltzer

Marcel Jonkman

16-1-2014 @ 11:44:27 |Hallo! Ik wil graag helpen bij de barbezetting! Met vr gr. Michelle Meijer, tel.nr. 06-46590655 (dochters: Liz A5 en Isabelle Jonkman B7)