Enquête Bar

Nieuws afbeelding 25-1-2014 De Barcommissie van Alliance heeft gisteren een grote enquête naar alle leden en ouders verstuurd om de oordelen en wensen van alle leden te inventariseren. Iedereen kan zich uitspreken over het aanbod van etenswaren, drankbediening, inrichting en openingstijden. Ook kan iedereen aangeven hoe vaak hij/zij een bardienst zou willen draaien. Wil jij ook je mening laten meetellen, vul dan voor eind volgende week de enquete in die je aantreft in je eigen mailbox. Met de uitkomsten helpen we de Barcommissie en alle bezoekers van ons clubhuis.