MidWinter Senioren Competitie

Nieuws afbeelding 28-1-2014 Zondag 26 januari streek de MidWinter Senioren Competitie neer op de velden van Alliance. In de nieuwe competitieopzet wordt een hele competitieronde in toernooivorm gespeeld bij een van de deelnemende verenigingen. Groot voordeel van deze opzet is dat verenigingen maar één keer in de winter op zondag de deuren hoeven te openen en op die zondag verzekerd zijn van een hoop drukte en gezelligheid. Met een volle barbezetting en Joost achter de wedstrijdtafel zorgde Alliance voor een rimpelloos verloop van de wedstrijddag.
Om de sfeer te verhogen had de nieuwe barcommissie gezorgd voor cake bij de koffie en gratis warme soep tegen de kou na de wedstrijden. Pas tegen de avond gingen de laatste teams naar huis en konden alle vrijwilligers terugkijken op een geslaagd evenement!

Martijn van Doorn

29-1-2014 @ 21:35:04 |Prima verzorgd! NB was op 26/1 en niet op 26/2.