ML hockeyschool voor fanatieke jeugd op Alliance

Nieuws afbeelding 11-2-2014 Fanatieke kinderen voor wie twee keer per week training nog niet genoeg is, kunnen voortaan nog vaker trainen. Want vanaf 9 maart gaat de ML Hockeyschool toptrainingen voor fanatieke jeugdspelers verzorgen op Alliance. De M(arc) L(ammers) Hockeyschool is een onafhankelijk hockeytrainingsinstituut, dat niet verbonden is aan een club. Leden van alle clubs zijn dan ook welkom. De trainingen zijn op zondagochtend en er zijn kosten aan verbonden. Bekijk alvast het filmpje:

Wie is welkom?
De ML Hockeyschool geeft training aan alle kinderen tussen 8 en 16 jaar die echt gemotiveerd zijn om het beste uit zichzelf te halen. Je hoeft geen talent te zijn! De trainingen zijn vooral gericht op techniek en helpen om een betere en completere hockeyer te worden.

De trainingen worden begeleid door toptrainer Dave Smolenaars (Coach Schaerweijde Heren 1, bondscoach Nederlands Jongens B en assistent-bondscoach Jong Oranje Heren ). De maximale grootte van een trainingsgroep is 8 kinderen waardoor elke speler veel individuele aandacht krijgt. Kijk hier voor inschrijven en meer informatie.