Categorie A

A/B Sixes TOERNOOI BLOEMENDAAL

2-10-2008 Hallo,

Dit jaar hebben we besloten om een nieuw toernooi te organiseren: De A/B-Sixes. Dit zal plaatsvinden op 18 Oktober(de eerste zaterdag van de Herfstvakantie). Maar wat is nou precies het idee? De teams bestaan om te beginnen uit 6 of 7 spelers. Vanaf 10.30 uur speel je met je team wedstrijdjes van 20 minuten, of je nou goed of slecht bent, jongen meisje, wel of niet op hockey zit, het maakt niet uit. Iedereen kan meedoen zolang je maar in de A of B zit of 14 t/m 18 jaar oud bent.

Om 16:00 uur stopt het hockey programma, gaat de bar open en zal het T dansant beginnen met muziek van DJ Michiel Tettero. Om 18:00 uur is er gelegenheid om te avondeten verzorgd door het jeugdbestuur. Tussen de wedstrijden is er een pauze met een lunch verzorgd door het jeugdbestuur.

Vanaf 21:00 tot 22:30 zal Dj Vato Gonzalez de A/B sixes spetterend afsluiten. Kortom alles om er een zalige dag van te maken!

Prijs: € 12,50 (incl. lunch en diner)

Geef je op via: www.jeugdbestuurbloemendaal.nl

Groetjes,
Jeugdbestuur Bloemendaal