Zaalhockey

Meisjes B4 zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 16-2-2014 Meisjes B4 en hun coach Michel zijn dit weekend terecht zaalkampioen geworden. Vaak met oogstrelend tikkietakkie hockey. Dat was echt niet vanzelfsprekend, ze speelden in een sterke poule met vooral B2-teams. Uitgeest B1 was de meest geduchte en zware tegenstander in de poule. De een-na-laatste wedstrijd tegen Xenios werd met 6-1 dik gewonnen en toen was de grote beker al binnen!! De allerlaatste wedstrijd tegen Uitgeest B1 mochten ze verliezen. En dat deden ze dan ook. Het maakte niets meer uit. Hartstikke gefeliciteerd dames! Een prachtige prestatie en verdiend!

Geert Poelmann

17-2-2014 @ 07:06:02 |Goed gedaan dames