Shake Hands een groot succes

9-3-2014 Op zaterdag 8 maart werd de campagne Shake Hands gestart op alle hockeyvelden in Noord-Holland. Bij meer dan 50 wedstrijden op onze eigen velden werden alle teams aangemoedigd om voor de wedstrijd elkaar al een hand te geven. Na de wedstrijd elkaar te bedanken en gezamenlijke een drankje te drinken. Wethouder Sport van de gemeente Heemstede gaf samen met onze voorzitter Marije Vermeulen het goede voorbeeld bij de line-up van JD1 op ons veld.

Op meer dan 40 verenigingen in ons district werden de handen geschud en volgden alle spelers en speelsters de oproep van Erik Jan Verhulst (MHC Alliance) en Louise ter Kuile (AH&BC Amsterdam) met veel plezier op. Louise en Erik Jan hebben zich als initiatiefnemers opgeworpen om de echte hockeywaarden weer terug te brengen op onze velden. Wij zijn super trots op deze initiatiefnemers en blijven hen steunen met alle volgende campagnes.

Ook alle scheidsrechters werden door de Arbitragecommissie goed geïnformeerd over hun rol bij Shake Hands. Zonder scheidsrechters geen wedstrijd en zonder Sake Hands geen sportieve pot. Scheidsrechters dank je wel !
Zondag zullen alle senioren- en veteranenteams het goede voorbeeld blijven geven en ook gehoor geven aan de oproep van alle verenigingen in Noord-Holland om sportief met elkaar de wedstrijd te beginnen, te spelen en te eindigen.