DE UNIEKE SISSY BOY VESTEN ZIJN BINNEN !

Nieuws afbeelding 2-10-2008

Alle Sissy Boy vesten zijn gearriveerd ! Een aantal vesten was al vooruit gevlogen voor Dames 1, die dragen de vesten inmiddels ruim een week en zijn erg tevreden. Het ziet er dan ook wel erg mooi uit.

We willen zo snel mogelijk zorgen dat alle bestelde vesten bij de mensen komen die deze voor 1 juli besteld hebben. De vesten die zijn besteld voor 1 juli zijn per stuk €15. We hebben een aantal extra vesten besteld en die worden daarna verkocht voor € 25 per stuk, ook tegen contante betaling. De winkelwaarde van vergelijkbare vesten bedraagt ongeveer € 75. En nogmaals deze vesten zijn uniek en alleen te koop bij Alliance.

Hoe gaan we dat doen?
  • Zaterdag 4 oktober 10.00 – 15.00 uur op de 1e verdieping in het Alliance clubhuis, afhalen en contant en gepast betalen van alle bestelde vesten.
  • Zondag 5 oktober 10.00 – 15.00 uur op de 1e verdieping in het Alliance clubhuis, afhalen en contant en gepast betalen van alle bestelde vesten.
  • Dinsdag avond 7 oktober 19.00 – 20.00 uur laatste kans voor de het ophalen van de bestelde vesten ook op de 1e verdieping van het clubhuis.

Alle vesten die op bovenstaande data niet zijn opgehaald gaan in de vrije verkoop.
NB alleen de mensen die voor 1 juli hebben besteld, hiervan hebben wij alle gegevens en zullen die bijhouden om er zeker van te zijn dat iedereen zijn of haar vest ook krijgt. De vesten worden alleen afgegeven tegen contante en gepaste betaling, svp alleen briefjes! Dus graag bij afname van 3 vesten € 45 in briefjes.

Zaterdag 11 oktober 10.00 – 13.00 uur vrije verkoop van vesten voor € 25 per stuk ook uitsluitend tegen contante en gepaste betaling op de 1e verdieping van het clubhuis. Er kan niet gereserveerd worden, wie het eerst komt het eerst maalt. Maximaal 2 vesten per persoon.