BITJES HAPPEN OP 30 OKTOBER IN CLUBHUIS ALLIANCE

Nieuws afbeelding 3-10-2008

Het zat al een tijdje in de pijplijn, maar nu komt het er dan eindelijk van: een 'hapdag' (of liever avond) voor bitjes via SPTL (stichting die bij bijna alle clubs in deze regio, maar ook alle grote clubs in Nederland, bitjes tegen zeer scherpe prijzen levert). Zij doen alle administratie, komen, naar de club, " happerderhap" en met 2 tot 3 weken liggen de bitjes klaar. SPTL organiseert op 30 okotober vanaf 18.30 tot 21.00 uur een 'hapavond' bij MHC Alliance. SPTL vervaardigt op maat gemaakte gebitsbeschermers tegen gereduceerde tarieven. Mail je naam en vereniging naar [email protected] en je krijgt van SPTL een bevestiging. Zie modellen en lees meer informatie in de bijlage.