Zomerfit! Schrijf je nu in en verdien €10 voor Alliance

Nieuws afbeelding 30-5-2014 Nieuw GROENENDAAL is al jaren een belangrijke partner voor Alliance in de begeleiding van al onze leden bij het verbeteren van de conditie of bij fysieke klachten en problemen. Alliance is deze prettige 'buurman'-sponsor veel dank verschuldigd voor hun tomeloze inzet voor onze leden.
Nieuw GROENENDAAL start nu met een speciale actie voor een Zomerfit abonnement. Als je zo'n abonnement bij hen afsluit, dan storten zij 10 euro in de clubkas van Alliance.

Maak gebruik van alle faciliteiten van Nieuw Groenendaal!
- Individuele Training, groepstraining, hardlooptraining, bootcamp
- Je persoonlijke My Wellness Lifestyle applicatie en nog veel meer

Ook je ouders kunnen mee doen aan deze actie en daarmee de club steunen!
Inschrijving is mogelijk in de maanden juni, juli, augustus via www.nieuwgroenendaal.nl/zomerfit  of [email protected] of bel 023 528 08 06