Teamindelingen seizoen 2014 - 2015 Bekend

Nieuws afbeelding 1-7-2014 De teamindelingen voor de teams van het seizoen 2014-2015 zijn zojuist bekend gemaakt achter de login van onze website. In de afgelopen weken is er bijzonder hard gewerkt door de Categorieleiders en de Blokcoördinatoren om de nieuwe teamindelingen voor het nieuwe seizoen te maken.

Hoe is de teamindeling tot stand gekomen?
De indeling is tot stand gekomen op basis van de beoordelingen van de trainers en de coaches. Bij de indeling is er gekeken naar technische, tactische, fysieke en sociale vaardigheden maar ook naar mentaliteit (trainingsopkomst en inzet). We hebben getracht te zorgen voor gelijkgestemdheid binnen teams en hebben waar mogelijk rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren en vriendschapsverzoeken.

Voorlopige teamindeling
De teamindeling is een voorlopige indeling maar zal niet veel meer wijzigen. Het kan echter zijn dat zich onvoorziene omstandigheden voor doen. De Categorieleider en Blokcoördinator behouden zich het recht voor wijzigingen in de teamsamenstelling door te voeren.

Als je vindt dat je toch niet in het goede team bent ingedeeld
Alle teamindeling zijn met grote zorgvuldigheid tot stand gekomen! Als je toch een vraag hebt kun je éénmalig een mail sturen naar de Categorieleider. Deze zal hierop reageren waarna geen correspondentie meer plaats vindt.

Ruilen van team
In uitzonderlijke gevallen is onderling ruilen mogelijk. Dit gaat altijd in overleg met de Categorieleider welke ook de uiteindelijke beslissing zal nemen.

In welk team zit ik dan?
Teamindelingen zijn altijd spannend en bijzonder, daarom hebben wij alle informatie over je nieuwe team in onze beveiligde omgeving "Mijn Alliance" geplaatst:
- Ga naar onze website : www.mhc-alliance.nl
- klik in de horizontale balk op "INLOGGEN"
- er verschijnt een nieuwe pagina met een GROENE BUTTON 'inloggen'
- Klik op de GROENE BUTTON
- vul je lidnummer en wachtwoord in
- Je komt nu in je persoonlijke Alliance-pagina's
- Klik rechtsboven op het woord 'TEAM' en dan op 'Spelerslijst'
- Je ziet nu in de linkerkolom je teamnaam/nummer en in t midden alle spelers/ speelsters in je team

Contactgegevens
Neem alleen contact op met je eigen categorieleider(s), want alleen zij kunnen je vragen beantwoorden. Klik hier voor de contactgegevens van alle categorieleiders !
Vermeld in het onderwerp van je mail altijd duidelijk je naam en het team waarin je bent ingedeeld.

Trainingen & Start seizoen
Op dit moment zijn we druk bezig het voorlopig trainingsschema voor volgend seizoen. Het bouwen van het schema is een zeer complexe klus waardoor we het nu helaas nog niet bekend kunnen maken. Wij streven ernaar om het voorlopige schema nog voor de vakantie af te hebben. Jullie zullen hierover bericht ontvangen. Wij verzoeken jullie tot die tijd geen mails te sturen met vragen over het schema.

Start seizoen 2014-2015
ma 11 aug - Start trainingen 1e lijnteams Junioren (M/J, A1, B1, C1 en D1)
ma 18 aug - Start trainingen Jeugdteams
za 23 aug - Oefenwedstrijden Jeugd(teams zelf organiseren)