Nieuwtjes van de Bar-cie

Nieuws afbeelding 22-8-2014 Aan het begin van het nieuwe hockeyseizoen informeren wij jullie allemaal graag over de nieuwste ontwikkeling op en om de bar in ons clubhuis.

Nieuwe menukaart
Op basis van wensen die uit enquête en de wandelgangen naar voren kwamen, heeft de barcommissie een nieuwe menukaart (klik hier) samengesteld. De heerlijk verse daghappen van barmanager Robert, rijk belegde broodjes en de verantwoorde kinderlunch zijn een aanrader en ook zeer betaalbaar. Ook zijn er meer mogelijkheden voor lunch en diner met je team. Heb je wensen of verbeterpunten? Laat het ons weten, we zullen de menukaart regelmatig vernieuwen. Overleg speciale wensen voor een teamdiner of andere gelegenheid met Robert want bijna alles is mogelijk!

De koffiebar
Alliance heeft de koffiezetapparaten vernieuwd en serveert nu koffie van verse bonen en cappuccino met verse melk. De prijs is wel nu wel wat hoger maar we hebben de balans gehouden tussen de forse investering en de scherpe prijs van koffie die we willen handhaven op een sportclub. Probeer de koffie snel en je zult merken dat-ie veel beter is!

Nieuw assortiment
Het bier is voortaan van Heineken en wordt in glazen en pitchers aangeboden in plaats van in flessen: lekkerder en praktischer.

Ook is het frisdranken- en snoepaanbod gezonder en sportiever gemaakt: er zijn minder soorten snoep en snacks en meer gezondere alternatieven voor de koeken en de grote zakken snoep. Ook hebben we, vanwege de grote hoeveelheid suiker, minder soorten sportdranken in het assortiment en is ‘Sourcy Vitamin Water’ toegevoegd.

Verder hebben we gekozen voor een ‘gezonde’ vorm van slushpuppy. Deze isotone limonade is natuurlijk gezoet en bevat vitamines en mineralen die bijdragen aan sportieve prestaties en lichamelijk herstel.

Barbezetting
We zijn altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om te helpen bij de bar. Wil je met ons meedenken en maximaal drie keer per seizoen verantwoordelijk zijn voor de bar tijdens een shift van vier uur? Geef je dan op als barhoofd of kom op 4 september om 20.30 uur naar Alliance naar de speciale, exclusieve en gezellige kick-off van het nieuwe seizoen.Mail naar [email protected].

Voor de diensten door de week en laat in het weekend die wij niet kunnen vullen met vrijwilligers zijn wij op zoek naar oproepkrachten die tegen een kleine vergoeding deze diensten willen draaien. Ben je 19 jaar of ouder en lijkt het je wat? Mail jouw gegevens en korte motivatie naar [email protected].

Vorig seizoen heeft iedereen met veel plezier en inzet bardienst gedraaid waarvoor onze hartelijke dank! Zonder jullie geen gezelligheid, drank en lekker eten.

Vanaf volgende week gaan we alle teams weer benaderen voor een á twee diensten per lid per seizoen op de zaterdag en de zondag.

Hartelijke groet,
De barcommissie