Restyling clubhuis

Nieuws afbeelding 31-8-2014 De restyling van het clubuis is gestart! Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien, is er in het clubhuis tijdens de zomervakantie een grote fotowand geplaatst. In overleg met het bestuur is besloten de restyling van het clubhuis in fasen te realiseren. Met de fotowand is hiermee de eerste stap gezet.

Wij hebben al veel enthousiaste en positieve reacties mogen ontvangen. Met de verschillende foto’s en de steekwoorden SAMEN, SPORTIEF, RESPECT, PLEZIER, PRESTATIE en TROTS willen wij als hockeyvereniging MHC Alliance het sportieve en familiaire karakter van de club ten doel stellen en uitdragen.

De grootste aanpassing, namelijk de bar, staat gepland tijdens de winterstop. Tussentijds zal het podium nog worden verplaatst en kijken wij naar mogelijkheden voor een passende loungehoek. Zodra deze werkzaamheden aan de orde zijn melden wij dit op de site, zodat jullie allemaal weten wanneer er wat gaat gebeuren.

De clubhuiscommissie

Jasmijn Kaasenbrood

1-9-2014 @ 19:00:34 |Ziet er nu al beter uit!!!