(Pre) Selectie Senioren

ALLIANCE HEREN 1 2014-2015

Nieuws afbeelding 8-9-2014 Dit seizoen gaat H1 voor een stevige plek in de top 5 van de 2e klasse! Met een uitstekende en uiterst fitte selectie is de voorbereiding al begin augustus van start gegaan en wordt er 3x per week getraind.

In de begeleiding
is stuivertje gewisseld binnen de technische staf: Ralph Bleeker, vorige jaar hoofdcoach en verantwoordelijk voor de geweldige turnaround van H1 in het afgelopen seizoen, heeft van positie gewisseld met Karol Sniezek, vorig jaar assistent-coach en dit jaar hoofdcoach. Karol heeft zijn functie als Bondscoach van Polen (o.a. zaal 2e van de wereld!) hiervoor begin van dit jaar beëindigd om zich 100% op Alliance te storten. Walter Bol is toegevoegd aan de begeleiding en is verantwoordelijk voor destatistieken rond de wedstrijden en de spelers. Ondergetekende is Manager gebleven.

De selectie bestaat momenteel uit 17 spelers die wij, als altijd, apart op de site aan jullie zullen voorstellen. Naast de goede bekenden verwelkomen wij 2 nieuwe (oudgediende) spelers:
  • Thijmen Francken 23 jaar, spelend met nr. 7, die na zijn hele jeugd bij Alliance te hebben gespeeld enige jaren geleden de overstap heeft gemaakt naar Hilversum om daar 1e klasse te spelen;
  • Jeroen Reijnen, 18 jaar en spelend met nr. 9, die van Alliance via het Noord-Hollands enige jaren geleden bij Bloemendaal terecht is gekomen en daar vorig jaar met de JA1 2e van Nederland is geworden.
Wij zijn heel blij met hun komst.

De H1 selectie wordt regelmatig aangevuld vanuit de JA1 waar veelbelovende talenten hockeyen. Op maandagavond is er een gecombineerde training voor onder 21 jaar. Verder traint H1 op dinsdagavond en donderdagavond. Daarbij is er een veldoverlap met D1 waar ook buiten het veld een uitstekende band mee bestaat.

Het competitieprogramma is inmiddels bekend en tot de winterstop als volgt:14/9 thuis Kikkers - 21/9 uit Houten - 28/9 thuis Shinty - 5/10 uit S'bosch - 12/10 thuis Weesp - 19/10 vrij - 26/10 uit Athena - 2/11 thuis Alphen - 9/11 uit Woerden - 16/11 thuis Naarden - 23/11 thuis Terriers - 30/11 uit Bennebroek. Aanvangstijd 14.45 uur. De derby (clash) tegen Bennebroek die vorig jaar, zowel uit als thuis, op zeer veel publiek mocht rekenen, vindt dit jaar dus als laatste wedstrijd plaats: een absolute aanrader!

Qua sponsoring
moeten wij het dit jaar zonder Markel doen, het bedrijf van Bob Dorhout Mees, dat ons enkele jaren fantastisch heeft ondersteund. Vanaf hier nogmaals dank aan Bob. Voor nieuwe sponsoren houden wij ons te allen tijde aanbevolen! Wij hebben wat te bieden. Zelf heeft H1 geld nodig om haar ambities te kunnen waarmaken. Geld dat de club via het bestuur natuurlijk niet onbeperkt kan fourneren. Vandaar dat H1 ook dit jaar de succesvolle TOTO zal organiseren, waarover jullie binnenkort nader geïnformeerd zullen worden. Ook clinics zullen dit jaar weer door H1 georganiseerd, dan wel begeleid worden.

Wij hebben heel veel zin in het nieuwe seizoen en nodigen iedereen uit om te komen kijken naar onze wedstrijden, wanneer of waar dan ook. Een directe band tussen de leden leidt tot een gezellige club met saamhorigheidsgevoel. Wij wensen ook jullie allen een heel fijn seizoen toe: zelf hockeyend en/of voor je hockeyende kinderen.

Tot ziens namens ons allen,

Met hartelijke groeten
Tom Klinkhamer - manager Heren 1

Constant Thoolen

8-9-2014 @ 18:11:47 |Succes mannen, wij komen jullie weer aanmoedigen!

Flore Jaegers

8-9-2014 @ 21:18:38 |Ll