Toernooien

Friendship Toernooi- Prachtig !

Nieuws afbeelding 10-9-2014 Afgelopen zondag speelde zich op de velden van Alliance weer het jaarlijkse Friendshiptoernooi af voor Veteranenteams Dames en Heren. Dit jaar waren er ook diverse Trimteams uit de regio aanwezig. Meer dan 400 hockeyers openden hiermee het hockeyseizoen1415. Exact om 10:30 stopt de regen en kwam de zon door op ons park. Heel veel leuke wedstrijden tussen heel veel leuke teams zorgden al snel voor een uitgelaten sfeer.

De organisatie (Esther, Joost, Rolph en Peter) hadden hun uiterste best gedaan het toernooi door te zetten naar "de volgende dimensie" met veel nieuwe initiatieven. Joost roemde de belangeloze medewerking van heel veel Alliancers voor de bezetting van de bars, de bbq's, de bar, de keuken, de perfecte bediening van DJ1, de opbouwers en afbrekers en niet te vergeten de dames en heren achter de wedstrijdtafel en muntverkoop! De dag werd aan elkaar gepraat door onze spreekstalmeester Gerrit die telkens weer een verrassende wending gaf aan het toernooi door alle deelnemers te bestoken met ludieke jingles, muziek en wedstrijdinfo.

Ook de toernooi-sponsoren maakten er een superdag van :
  • Kaldi (onze huisleverancier van de beste koffie) demonstreerde hun mooiste koffiemachines;
  • Nieuw Groenendaal verzorgde vakkundig vele stijve kuit- en rugspieren
  • Grapedistrict zorgde voor de excellente zomerwijnen
  • Marie Stella Maris voorzag alle deelnemers van vele flesjes verantwoord water
  • Van Dobben bracht een heel leger aan ballen mee
  • Rituals zette alle deelnemers heerlijk in het schuim
  • Vele andere sponsoren droegen belangeloos hun steentje bij!
De prijzen werden dit jaar in de wacht gesleept door teams van Alliance, Warande, Pinoke en HBS.

De dag werd afgesloten met een oefenwedstrijd van Heren 1 voorzien van de nodigde achtergrondmuziek door echte 'Rockers op hun Cadillac' . DJ Bert & Friends wisten uitstekende de sfeer te verhogen tot in de late uurtjes. Het bleef nog lang onrustig op t terras...... Maar gelukkig hebben we de foto's nog !

Bekijk ze op de Facebook-pagina van het Friendshiptoernooi of in de diavoorstelling hieronder.

Tjerk Lerou

11-9-2014 @ 08:41:37 |Hulde aan Esther, Joost, Rolf en Peter en niet te vergeten barmanager Alliance! Wat een top dag was het. Dank!