Fotowedstrijd: Win een diner met de grappigste teamfoto

Nieuws afbeelding 11-9-2014

Op zondag 28 september is de openingsdag van Alliance waarbij er naast alle andere leuke activiteiten een fotowedstrijd komt voor alle teams!

Een fotograaf zal vanaf 14.00 uur tot 18.00 uur alle teams fotograferen in de fotostand. Per team worden minimaal 2 foto’s gemaakt, één officiële en één zo grappig of leuk mogelijk. Thuis voorbereiden is toegestaan!

Op 15 oktober maakt de jury de grappigste teamfoto bekend via de website. Zij winnen deze voucher voor een diner bij Alliance, gemaakt door onze fantastische kok Robert. De winnende foto wordt ook gepubliceerd op het digitale scherm in het clubhuis.

Fotowedstrijd

Daag je team uit voor deze fotoactie!