Gezocht: communicatieve duizendpoot

Nieuws afbeelding 16-9-2014 De Online Mediacommissie zoekt een enthousiaste creatieveling die wil meewerken aan de website, app en andere communicatie van Alliance. Hou je van tekst & beeld en van online communicatie? Schrijf je graag en ben je handig met de computer?
Word dan lid van de Online Mediacommissie.

Activiteiten zijn:
-nieuwsberichten redigeren en op de website/app plaatsen
-foto's bij berichten zoeken, evt. aanpassen en plaatsen
-als je het leuk vindt: filmpjes maken en plaatsen
-soms een persbericht maken en/of communicatieadvies geven aan commissies

Je kunt alles thuis doen wanneer het jou uitkomt. Dit kost je circa 2-3 uur per week, afhankelijk van de hoeveelheid activiteiten op de club.
Neem voor meer informatie contact op met de leden van de Online Mediacommissie via [email protected] of onze Vrijwilligerscommissie op [email protected]