Seizoensopening 1415

Nieuws afbeelding 22-9-2014

Het seizoen is begonnen. De eerste wedstrijden zijn gespeeld, er wordt volop getraind en het eerste toernooi op Alliance is alweer achter de rug. Hoog tijd dus om de traditionele officiële aftrap van het seizoen aan te kondigen.

Op zondagmiddag 28 september hopen we alle leden, ouders en betrokkenen op Alliance te zien om samen het seizoen feestelijk te openen. Er is voor iedereen wat te doen. Er is een clinic, een shoot-out competitie, een team-foto wedstrijd, Heren 1 speelt, DJ Bert komt spelen, er zijn hapjes en drankjes en een officiële aftrap. Dat mag je niet missen (kijk in de bijlage voor de openingsflyer)

De clinic is voor de kinderen uit de DEF en wordt georganiseerd door Bovelander & Bovelander, aangeboden door ABN AMRO. Top-hockeyers geven de clinic en na afloop mogen de kinderen alles vragen aan een oud-international. Er is een beperkt aantal plaatsen dus meld je snel aan via de Club-Events achter de login. In de mail lees je exact de wijze van aanmelden.

De shoot-out competitie is voor iedereen uit de ABCDE. Zowel keepers als spelers kunnen aanmelden en dingen mee naar het felbegeerde ticket voor de landelijke shoot-out. Info op de website.

De voorzitter geeft om 17 uur het officiële startsein van een sportief en gezellig seizoen op de club en wil graag met alle leden het glas heffen.

Doe mee met de teamfotowedstrijd en win een etentje met je hele team op de club. We dagen je uit om tussen 14 en 18 uur op Alliance een originele foto met je team te komen maken.

Heren 1 is van plan om de sterren van de hemel te spelen tegen Shinty Heren 1 op 28 september. Wat extra aanmoediging levert vast de gewenste 3 punten op!

Na het laatste fluitsignaal van Heren 1 gaat de muziek aan met DJ Bert aan de knoppen. DJ Bert is een bekende in Heemstede en omstreken en staat garant voor een gezellige middag. Hij neemt een live muzikant mee!

En last but not least zorgt onze barman Robert uiteraard voor heerlijke hapjes en als je wat langer wilt blijven dan eet je toch gezellig een hapje mee.

We hopen iedereen te zien op 28 september!