zat 11 okt : Play Off's bij Alliance + MB1

Nieuws afbeelding 7-10-2014 Aanstaande zaterdag worden de Play Off wedstrijden van de Voorcompetitie ABC gespeeld op de velden van Alliance. Op 5 velden worden 18 wedstrijden gespeeld die zullen beslissen welke teams doorgaan naar de Landelijke Competities (landelijk A, Landelijk B, Super A, Super B, IDC1 en IDC2) en welke teams zich plaatsen voor de topcompetities in ons district. Net als voorgaande jaren belooft het weer een enorm drukke dag te worden met 36 teams, 22 Bondsscheidsrechters, 14 CS+-scheidsrechters en heel veel publiek. Het complete programma tref je aan in de bijlage van dit websitebericht.

Onze eigen MB1 spelen een PO-wedstrijd tegen HBS MB1 om 12:00 uur op Veld 2. Zij kunnen al jullie steun en toejuichingen gebruiken, want bij winst gaan ze door naar de Super B-competitie.

Wil je ook het mooiste jeugdhockey van ons district zien? Kom dan zaterdag naar de club. De wedstrijden starten om 10:00 uur en de laatste wedstrijd eindigt rond 18: 00 uur.