(Pre) Selectie Jeugd

Super resultaten Selectieteams

Nieuws afbeelding 7-10-2014 Het is begin oktober, de bladeren beginnen te vallen en dat betekent dat de voorcompetitie is afgelopen. Vanuit de AHA commissie zijn we zeer verheugd om te kunnen melden dat wij het als club met de selectieteams nog nooit zo goed hebben gedaan! Nagenoeg alle teams hebben het hoogste niveau gehaald of gaan Super A&B  of InterDistrictCompetitie spelen. Een fantastisch resultaat dat perspectief biedt voor de toekomst van onze club!

Jongens A1.
Wisten zich als eerste al vorig weekend direct te plaatsen voor de Super-A met een goede derde plaats. Felicitaties voor dit team en hun coaches Kas en Bas. Ontzettend gaaf dat jullie super jeugdhockey-carrière op deze manier in stijl wordt afgesloten.

Meisjes A1.
Wisten het eigenlijk vorig weekend ook al wel, maar jullie maakten het mooi af op de laatste competitiedag met een verdiende overwinning tegen Castricum. Ook voor jullie een mooie derde plaats die direct toegang geeft tot de Super-A. Gefeliciteerd meiden en jullie coach Piotr!

Jongens B1.
Moesten starten in subtopklasse A. Al snel werd duidelijk dat jullie titelkandidaat waren. Een fantastisch herfstkampioenschap met als beloning direct toegang tot de Super-B. Super gedaan door deze jongens en hun coach Ralph.

Meisjes B1
. Hadden een zware start in de Topklassse en eindigden daar helaas als laatste. Zij kunnen zich nog plaatsen voor de Super-Bvia een Play Off-wedstrijd die zaterdag 11 oktober op Alliance zal plaatsvinden. Kom allen meisjes B1 en hun coaches Ederik en Catherine aanmoedigen om 12:00 uur op veld 2. Ze kunnen jullie steun goed gebruiken.

Jongens C1.
Dit jonge maar veelbelovende team wist te winnen van directe opponenten voor de plaatsen in de IDC2 en stelde daarmee hun plek in die zware competitie veilig. Een heel mooi resultaat voor deze jongens en hun coaches Mirek en Robert-Jan. Van harte gefeliciteerd.

Meisjes C1
. Hadden een bliksemstart dit seizoen en grepen vol overtuiging het kampioenschap in hun poule. Daardoor zijn zij geplaatst voor de IDC1. Top resultaat voor deze groep meiden en hun coaches Jeroen en Valerie.

Jongens D1
. Dit team, wat voor een groot deel uit eerstejaars bestaat, werd uiteindelijk op doelsaldo kampioen. Super resultaat voor de jongens en hun coach Karol. Heel veel succes in de Topklasse A.

Meisjes D1.
Hadden een wat wisselvallige start maar zetten uiteindelijk een stijgende lijn in die resulteerde in een mooie tweede plaats in de topklasse. Ook jullie zijn hierdoor geplaatst voor de Topklasse A. Felicitaties voor jullie en jullie coachWouter.

Constant Thoolen

7-10-2014 @ 19:55:41 |Gefeliciteerd allemaal en de MB1 veel succes zaterdag! 😄👍🔝🏆