Play Offs een groot succes voor Alliance

Nieuws afbeelding 13-10-2014 Afgelopen zaterdag bezochten meer dan 1000 bezoekers onze club om te spelen en te genieten van de jaarlijkse Play Off wedstrijden voor de top van onze jeugdcompetitie. In 18 wedstrijden werd bepaald wie zou deelnemen aan de landelijke competities en de top van onze districtscompetitie. Het publiek werd getrakteerd op een heerlijke hockeydag met veel mooie en spannende wedstrijden gezien. Langs de velden heeft het publiek zich uitstekend gedragen en hebben de teams echt een topdag verzorgd. Winnaars en verliezers werden met applaus bedankt voor hun inzet en maakten allen een ereronde over het veld. Uiteindelijk werden zelfs 3 wedstrijden beslist in Shoot Outs.

Alliance MB1 slaagde erin om hun wedstrijd met een ruime zege op HBS MB1 (9-1) af te sluiten en zich te plaatsen voor de Super B-competitie. Van harte gefeliciteerd MB1 - jullie hebben echt laten zien dat jullie dit niveau meer dan waardig zijn.

Langs deze weg bedanken we alle vrijwilligers van Alliance voor hun enorme inzet en toewijding :
  • Monique en Klaske - dank voor jullie enorme gastvrijheid aan de wedstrijdtafel
  • Lodewijk, Maurits, Jaap en Maurice - dank voor de uitstekende verzorging van de velden en gehele accommodatie
  • Robbert en de gehele bar-staf - dank voor jullie tomeloze inzet achter en voor de bar

Constant Thoolen

13-10-2014 @ 20:46:47 |Het was uitstekend georganiseerd en enorm gezellig. Veel toeschouwers, mooi weer, lekker eten en spannende wedstrijden - top !