Categorie DEF + DT

LESSEN VAN JAAP KLEIJN

Nieuws afbeelding 8-10-2008
A.s. zaterdag is er weer gelegenheid om samen met Jaap naar een goede wedstrijd te kijken. Meisjes D1 speelt om 10.00 tegen Bennebroek MD1 op veld S1 en kan zich plaatsen voor de topklasse. Jeugdtrainer Jaap Kleijn staat om 10.15 langs de lijn om commentaar te geven voor de E- en F-meisjes die tijd en zin hebben om te gaan kijken.

Verder vraagt Jaap de coaches en ouders medewerking om:
  • Tijdens de wedstrijd ouders en toeschouwers te vragen om achter het hek te gaan staan.
  • De tien meter merken ook op 10 meter te zetten.
  • De goaltjes op 3,60 meter te maken. (Drie grote stappen, voor als je geen meetlint hebt).
  • De grote veldgoals iets naar achter te zetten.
  • De keepers hun trui over hun bodyprotector te doen.
  • Er op te letten dat de kousen over de scheenbeschermers zijn en niet andersom.

Succes, aanstaande zaterdag!