Bestuurstafel

Uitnodiging ALV 20 nov a.s.

Nieuws afbeelding 5-11-2014 Het bestuur nodigt alle leden en van harte uit om de Algemene Ledenvergadering bij te wonen op donderdag 20 november 2014, aanvang 20:00 uur. Tijdens deze vergadering treedt het huidige bestuur af.
De Algemene Ledenvergadering zal worden verzocht in te stemmen met het voorgestelde nieuwe bestuur. In de bijlage (op de website) van dit bericht tref je de agenda voor deze avond aan. Aanwezigen worden vriendelijk verzocht zich voorafgaand aan de vergadering te registreren. Dat is mogelijk vanaf 19:30 uur.

Wij zien jullie graag op 20 november!

Namens het bestuur van MHC Alliance

Marije Vermeulen