Sponsorpartnership met Pieter Delsman Makelaars

Nieuws afbeelding 6-11-2014
MHC Alliance gaat sponsorpartnership aan met Pieter Delsman.

Sinds afgelopen weekend kunnen wij de heerlijke koffie van Kaldi die Robbert dagelijks schenkt, drinken uit nieuwe koffiebekers van Pieter Delsman Makelaars.

Daarnaast wenst Pieter Delsman Makelaars alle hockeyers op Alliance ook een sportieve wedstrijd toe door middel van reclameborden op Veld 2 en Veld 3.

Wij zijn zeer happy dat we afgelopen zondag de koffiebekers hebben mogen heffen op een mooi sponsorpartnership voor in ieder geval de komende twee seizoenen.

Dit zegt Pieter er zelf over:
"Na een hockeyverleden bij Alliance vanaf de jeugd, diverse commissie-functies en het coachen van jeugdteams is het nu een mooi moment om Alliance ook als sponsor te steunen. De heerlijke koffie op Alliance verdient een mooie presentatie waar wij graag aan bijdragen. Natuurlijk bent u ook welkom op ons kantoor voor een kopje koffie en een persoonlijk advies."

Erik Jan Verhulst

12-11-2014 @ 15:31:06 |Dank je wel Pieter en veel succes!