Alliance ondersteunt Family Fit

Nieuws afbeelding 10-11-2014 Alliance is een maatschappelijk betrokken vereniging. Zo ondersteunen wij het project Family Fit, dat momenteel in de gemeente Heemstede wordt aangeboden. Family Fit is een programma voor jongeren van 12-18 jaar met licht tot ernstig overgewicht en hun ouders. In 9 maanden leren de deelnemers een gezonde, sportieve leefstijl aan en dringen zij het overgewicht terug. Als laatste onderdeel van het programma staat sportoriĆ«ntatie op het programma. De jongeren maken kennis met diverse Heemsteedse sportverenigingen. Zo heeft de groep deelnemers de afgelopen weken kennis gemaakt met hockey bij Alliance. Mede dankzij de enthousiaste begeleiding van onze trainers zullen een aantal deelnemers ook tijdens de reguliere trainingen nog een aantal keer meedoen. Wie interesse heeft in deelname aan Family Fit, kan voor meer informatie terecht op www.familyfit.nu. Hier kun je je ook inschrijven.