Zondag ! Gewoon gezellig met de Sint

1-12-2014 Zondag, de laatste speeldag van het veldseizoen op Alliance, was wederom een bijzonder gezellige dag door de leuke hockeywedstrijden, maar vooral door het bezoek van Sint en zijn hockey-pieten. De kinderen van de Dierentuin hebben genoten van deze mooie ochtend. Sint stond uitgebreid stil bij alle teams uit de Dierentuin en gaf alle kinderen de gelegenheid te genieten van deze Goedheiligman.

We danken alle vrijwilligers die hier weer een prachtig kinderfeest van hebben gemaakt. Toppers zijn jullie allemaal. De dag eindigde druilerig op de velden van Bennebroek waar Heren 1 helaas het onderspit moest delven. Maar gelukkig wist Veteranen C het team van Bennbroek HB te verslaan. Iedereen blij!

Zo'n zondag is gewoon een leuke familiedag waar vele gezinnen plezier aan beleven op en om Alliance. Volgend jaar komt Sint gewoon weer ...!

Marije Vermeulen

1-12-2014 @ 22:50:19 |Wat leuk!!!