Categorie DEF + DT

Pepernoten-Toernooi groot succes !

7-12-2014 Zaterdag 6 december waren er wel 2 pepernotentoernooien op Alliance. Met 64 kinderen uit de F-teams zijn 11 meisjes- en 5 jongens teams gevormd om onderlinge wedstrijden te spelen. Het leuk aan deze alternatieve teamindeling was, dat niemand bij een teamgenootje was ingedeeld, dus alle kinderen zaten in een nieuw team en iedereen heeft weer nieuwe clubgenoten leren kennen.

Elk team speelde 4 wedstrijdjes en in de pauze werd er heerlijk gesmuld van limonade en natuurlijk pepernoten. Een aantal kinderen speelde in hun pietenpak en dat maakte het feest helemaal compleet. Volgend jaar gaan we dit zeker weer doen!

En tegelijkertijd was er ook een toernooi voor een 6 teams met 1e jaars E meisjes. Zij speelden 6 onderlinge wedstrijden tegen elkaar en hebben in de pauze genoten van overheerlijke pannenkoeken van Robbert. Voor ieder kind was er, naast een super leuke zaterdagochtend, ook nog een bidon van Hockey Republic

Mandy van de Wall

8-12-2014 @ 09:18:47 |Leuk stuk en fijn dat de prestaties van de breedte teams ook genoemd worden. Succes en veel plezier aan het nieuwe bestuur!