Diner voor 2 in Heemstede

Nieuws afbeelding 10-12-2014 Kaldi Koffie & Thee Heemstede heeft voor deze feestmaand een speciale aanbieding voor de Alliance leden "Een witte kerst met een Jura Impressa". Bij aankoop van een Jura ontvang je, naast een waarde- en smaakvol koffiebonenpakket, ook een lot waarmee je kans maakt op een "diner voor twee in een restaurant in Heemstede".

Het werkt als volgt:
  • Tijdens het bezoek aan Kaldi Koffie & Thee Heemstede maak je kenbaar dat je lid bent van Alliance (je laat gewoon de Alliance App zien) en gebruik wil maken van de "witte kerst Jura actie".
  • Bij aankoop ontvang je twee kassabonnen waarvan er één voorzien wordt van je naam, adres en emailgegevens.
  • Kaldi verzamelt de kopie-kassabonnen en op 31 december 2014 zal één van de bestuursleden van Alliance de trekking verrichten .De eerste week van januari word je via email geïnformeerd. Inruil van een oude Jura machine is mogelijk.
De nieuwe Jura espressomachine wordt kosteloos bij je thuis geïnstalleerd.
Jura -  If you love coffee