Nieuwjaarsactie Kaldi Heemstede

Nieuws afbeelding 30-12-2014 Kaldi Heemstede heeft exclusief voor de leden van Alliance een Nieuwjaarsactie, te weten:

-  Bij aankoop van een Jura Koffiemachine wordt de nota dubbel uitgeprint. Eén nota is voor de klant, de kopie van de nota wordt gebruikt voor een raffle. Het bestuur van Alliance zal op 1 februari 2015 een nota trekken. De winnaar krijgt een diner voor 2 aangeboden ter waarde van € 100,00.

-   Een oude Jura koffiemachine kan bij aankoop van een nieuwe Jura machine bij Kaldi worden ingeruild. De inruilwaarde wordt bepaald op basis van ouderdom en kwaliteit van de machine

-   Bij elke verkochte Jura koffiemachine aan een lid van Alliance krijgt de club 1 kilo koffiebonen gratis.

De actie loopt tot en met 31 januari 2015.