Enthousiaste barkrachten gezocht!

Nieuws afbeelding 12-2-2015

Als barkracht maak je onderdeel uit van een gezellig en gedreven team van betaalde barkrachten. Je bent het verlengstuk van de barmanager en je vervangt deze bij afwezigheid.

De barmanager wordt tevens bijgestaan door een team van vrijwilligers, te weten de barhoofden en barmedewerkers.

Je bent verantwoordelijk voor de bar en draagt zorg voor de keukenwerkzaamheden, beheer van de kas, je instrueert de barhoofden en barmedewerkers en zorgt dat de wisseldiensten ordelijk verlopen. Tevens open of sluit je het clubhuis en zorg je dat alles weer netjes schoon is. Wekelijks houd je het schoonmaak- en HCCP rooster bij.

Ben je 21 jaar of ouder en wil je het team van onze barmanager voor een aantal uren op met name de donderdagavond, zaterdagmiddag of zondag versterken?

Meld je dan aan bij onze barmanager Robert Hannema, emailadres [email protected] of via emailadres [email protected]

Voor vragen kun je contact opnemen met Robert Hannema op nr 06-38702425.