Categorie C

MC1 behaalt 3e plaats op Districtskampioenschap Zaal

27-1-2015 Meisjes C1 is afgelopen zaterdag 3e geworden op de Districtskampioenschappen in de zaal. Na een mooie competitie waarin MC1 2e eindigde in een poule met de MC1 teams van Hurley, Amsterdam, Pinoke, Alkmaar en Bloemendaal mochten de beste 3 teams uit de poule spelen om het kampioenschap van Noord-Holland. De tegenstanders op deze dag waren opnieuw Hurley en Pinoke.

De eerste wedstrijd was tegen Pinoke MC1 waarvan deze competitie 1x was gewonnen en 1x verloren. Omdat Pinoke in de ochtend al had gewonnen van Hurley moest er minimaal gelijkgespeeld worden. Het werd een super spannende wedstrijd met alles wat bij een topwedstrijd hoort. Beide teams maakten er een mooi gevecht van met veel strijd, spanning, kansen over en weer en snelheid. Na een voorsprong bij rust kwam in de 2e helft Pinoke op voorsprong. Alliance deed er werkelijk alles aan om de wedstrijd nog minimaal gelijk te spelen maar helaas lukte dit niet. Ook omdat de meiden van Pinoke gewoon heel erg rustig bleven verdedigen. Helaas dus verloren waardoor Pinoke naar de Landskampioenschappen mag.

Teleurgesteld restte er nog een wedstrijd om de 2e en 3e plaats tegen Hurley MC1. Ook deze ging helaas verloren. De meiden van Hurley waren goed en bij onze dames was de energie verdwenen.

Al met al heeft MC1 een geweldig zaalseizoen gehad en mogen ze trots zijn op hun prestaties.

Alle ouders, spelers (o.a. MD1 en JC1), broers, opa’s, oma’s en andere supporters die de dames kwamen aanmoedigen: bedankt!!

Voor wie het leuk vindt hierbij nog een filmpje, met daarin alle competitie doelpunten, dat de dames voor de wedstrijd tegen Pinoke met z'n allen hebben bekeken. https://www.youtube.com/watch?v=wEATqVU61RI

Herre Kleuver

27-1-2015 @ 21:15:35 |Geweldig gedaan Dames!!