Gezocht : Hoofdredacteur Website

Nieuws afbeelding 3-2-2015 Onlangs heeft onze hoofdredacteur van de website van MHC Alliance aangegeven haar vrijwilligerswerk te willen beëindigen. Om die reden zijn wij dan ook op zoek naar een : Hoofdredacteur Website,
een communicator bij uitstek die t leuk vindt om (veelal dagelijks) enkele nieuwsberichten te plaatsen op de website van MHC Alliance.

De werkzaamheden bestaan uit het ontvangen van tekst & beeld voor onze site en deze te beoordelen op taal en plaatsbaarheid. Plaatsing op onze website gaat via een geavanceerd clubsysteem genaamd LISA waarmee wij zowel de website, de Alliance App, Facebook, Twitter en onze NarrowCasting-schermen op afstand voorzien van nieuwe content. Je werkt samen met 3 andere collega’s die gezamenlijk de website met elkaar beheren.

Daarnaast ben je als spin-in-het-web de aangewezen persoon om de vaste content op onze site te beheren in nauw overleg met diverse commissies. Nadrukkelijk melden wij hierbij, dat je geen super-tekstschrijver behoeft te zijn, want veel tekst wordt door de leden, commissies en professionele staf kant en klaar aangeleverd.

De Hoofdredacteur maakt deel uit van de OnLineMedia-commissie waarin wij alle digitale media binnen en buiten Alliance beheren en faciliteren, zoals : Clubsysteem LISA, website, Alliance App op iOS en Android, Fanpage op Facebook, Twitterpagina, NarrowCasting-schermen in ons clubhuis en ons digitale archief voor foto’s en films.

Je profiel :  je vindt taal en nieuwe media een echte uitdaging, je hebt regelmatig een kwartiertje de tijd om iets te plaatsen en je vindt t leuk om ook onze Fanpage te modereren. Je bent handig met de PC en je hebt een beetje inzicht in hoe een vereniging reilt en zeilt (veel vrijwilligers met weinig vrije tijd in een grote vereniging met een professionele staf)

Kost dat veel tijd ? : gemiddeld zo’n 1-2 uur per week - sterk afhankelijk van de drukte in het hockeyseizoen. Je kan de werkzaamheden doen op de momenten dat t jou uitkomt, maar belangrijke berichten en info mogen niet te lang blijven liggen.

Een ideale manier om toch betrokken te zijn bij Alliance en je steentje bij te dragen als vrijwilliger op de momenten dat het jou uitkomt !

Wil je onze commissie komen versterken, dan nodigen wij je graag uit om binnenkort met ons kennis te maken. Laat ons even weten of je hiervoor belangstelling hebt op ons mailadres [email protected]