Zaalhockey

JD3 klimt op naar de 3e plaats

Nieuws afbeelding 11-2-2015 Nieuwe stick, handschoentje, zaalballen; jongens D3 begint met het hele team voor het eerst aan de zaalcompetitie. Het is duidelijk dat ze wel nog even moeten wennen aan de snelheid, de balken, de andere spelregels. De eerste twee wedstrijden verliezen ze helaas. Je ziet de coaches denken, hoe gaan we dit aanpakken?
Het volgende speelweekend wordt voorafgaand aan de wedstrijden in de kleedkamers verzameld. We zullen nooit weten wat daar is gezegd, maar de jongens spelen steeds beter. Eén wedstrijd gelijk spel en één wedstrijd net verloren. De volgende weekenden gaat het op en af; een wedstrijd pakken ze de winst, de andere wordt helaas verloren. Tot afgelopen zondag!
Met volle inzet, sterke coaching, aanmoedigingen van het altijd aanwezige publiek en vooral veel strijdlust, worden twee wedstrijden gewonnen ! Tot de laatste seconde was het spannend en werd nog een prachtig doelpunt gescoord. Startend op de laatste plek, is JD3 uiteindelijk op de derde plaats in de poule geƫindigd. Goed gedaan jongens! Fernando en Jan-Willem bedankt voor jullie enthousiasme en inzet!

Feline Kol

11-2-2015 @ 15:54:09 |Heel trots op de mannen!

Nicolette Holst

12-2-2015 @ 15:39:44 |👍

Thijn Bannenberg

15-2-2015 @ 22:19:02 |Leuk !