Reanimatie- en AED-cursus - Als elke seconde telt !

Nieuws afbeelding 27-2-2015 Ook dit jaar wordt door de Medische Commissie de reanimatie- en AED (=automatische externe defibrillator) cursus georganiseerd. Mark Schelvis geeft met veel enthousiasme de training met oefenpoppen in de bovenzaal van het clubhuis.

Er zijn 2 cursusavonden, 10 maart en 17 maart 2015. De cursus is geschikt voor zowel mensen die eerder hebben deelgenomen als voor beginners. De cursus duurt van 19.30u tot 22.00u en vindt weer plaats in de bovenzaal van het clubhuis. De cursus van 10 maart zit vol, voor 17 maart kun je je nog opgeven ! Wees er snel bij want "elke seconde telt" en vol=vol. De kosten voor de cursus worden door MHC Alliance gedragen.

Graag opgeven bij Paula van Heuzen, per email: [email protected]