Alliance App

Nieuws afbeelding 2-3-2015 De start van de tweede helft van het hockeyseizoen komt snel nabij. Aanstaande zaterdag en zondag zullen alle teams weer aantreden. Voor alle leden, spelers en speelsters van MHC Alliance heeft Alliance haar eigen Alliance App gebouwd. Deze App is al toe aan haar 3e versie.

De App is enorm handig om met je team te communiceren  (chat & mail) maar ook om de aanwezigheid van iedereen te weten, of wie er zaterdag moeten rijden.... Al deze zaken (en nog veel meer) kunnen de coaches, begeleiders of managers via de App voor het heel team regelen. Zo heb je alle info over je team paraat en up-to-date ! Heb je m nog niet ?.... download jouw versie hier :

- Apple iTunes Store iOS
- Google Play Android

Waarom de App op je toestel installeren en gebruiken ?
- Al je team-info op 1 plek te bereiken en te zien
- Communicatie binnen je team met 1 druk op de knop
- 1 x inloggen en dan alles kunnen afhandelen... zelfs het DWF
- Uitslagen & wedstrijden op een rijtje
- Al het Alliance Nieuws direct onder handbereik
- Alle trainingen en wedstrijden van het heel gezin te zien in je eigen agenda
- ........ kijk gewoon zelf !