Toernooien

Toernooi ! Ja leuk !!

Nieuws afbeelding 4-3-2015 Het tweede deel van de veldcompetitie begint aanstaand weekeinde ! Maar vinden jullie als team het hockeyen zo leuk...., zijn de wedstrijden en trainingen alleen niet voldoende....., kun je er geen genoeg van krijgen....., zoek dan een leuk toernooi uit op onze eigen toernooipagina (klik hier).
Hierop staan alle (bij ons bekende) toernooien voor alle jeugd-, senioren- en veteranenteams. Weergegeven per categorie, gerangschikt op datum. Kijk of er iets leuks bij zit en meld je als team aan. Dat kan vaak via de link die erbij staat maar als je meer informatie wilt kan je altijd contact opnemen met het wedstrijdsecretariaat ([email protected]).

Hans Roerink

5-3-2015 @ 09:19:12 |Leuk

Peer van Gestel

5-3-2015 @ 09:27:26 |Super gezellig 2 daags toernooi voor alle C teams

Constant Thoolen

9-3-2015 @ 21:54:26 |Mooi overzicht 👍!