Zaterdag a.s. 10-12 uur BITJES happen in de Bovenzaal!

Nieuws afbeelding 16-4-2015 Vanaf 1 augustus 2015 is de mondbeschermer verplicht om te dragen tijdens trainingen en tijdens wedstrijden. Daarom  organiseert Alliance dit jaar weer  'hap-dagen' om afdrukken te laten maken voor een mondbeschermer. Laatste kans dit seizoen:
zaterdag 18 april van 10:00 tot 12:00 uur
Haarlems Dental Lab (van onze eigen Mark Plas uit Heren 2) zal met zijn team klaar staan om de afdrukken te nemen. In het clubhuis zijn displays opgehangen met informatiefolders en inschrijfkaarten. Op de inschrijfkaart kun je aangeven welke kleur(en) je jouw persoonlijke bitje wilt geven.
Het is belangrijk te weten dat de mondbeschermers professioneel vervaardigd worden met de beste materialen en de grootste zorg, hiervoor hoef je dus niet meer apart naar de tandarts. De beschermers bieden tot zo'n 90% meer bescherming dan een ‘boil and bite’. De op maat gemaakte bitjes zitten comfortabeler en steviger waardoor communicatie en adem halen veel makkelijker gaat. Ben je aanvullend verzekerd voor de tandarts dan wordt bij veel verzekeraars de mondbeschermer vergoed!

Haarlems Dental Lab maakt van iedere Alliancer een sponsor....want van elk vervaardigd bitje gaat 10 euro naar Alliance!
Mocht je niet op een van de hapdagen aanwezig kunnen zijn dan is het uiteraard mogelijk om een afspraak te maken in de praktijk hiervoor is wel een telefonische afspraak nodig telefoonnummer: 06-52466563

Onze eigen Mark Plas (Heren 2) is met Haarlems Dental Lab gevestigd op Wilhelminastraat 61 te Haarlem.

Kees Brown

12-4-2015 @ 23:17:32 |Moet er ter plekke (vooruit) betaald worden?

Nicolette Holst

16-4-2015 @ 17:51:36 |Beste Kees, het liefste wel!