Zondag - nieuwe ronde, nieuwe kansen

Nieuws afbeelding 16-3-2015 Denk je lekker op zondag te kunnen uitslapen, moet DVB al om 9.15 uur op Castricum spelen! Op verzoek van Castricum werd de wedstrijd zo vroeg mogelijk gespeeld, opdat zij daarna naar de wintersport konden vertrekken. DVB wist bij deze koploper in ieder geval met een gelijkspel te vertrekken!
DVA heeft helaas verloren deze zondag. HVA wist met 3-1 Rood-Wit te verslaan. De eindstand van HVB noemen we maar niet, hoewel ze nog goed zijn teruggekomen in de wedstrijd! HVC heeft net verloren en HSL moest het met een gelijkspel doen.

Dames Jong 1 en Dames Jong 2 hebben beide gewonnen, waardoor DJ1 nog steeds aan kop staat in de poule. Dames 2 wist drie punten bij de Reigers te pakken. Hetzelfde deed Heren 2 bij Westerpark. Daarentegen heeft Dames 3 met 3-1 verloren van Pinoke.

En dan natuurlijk onze eigen D1 en H1 spelers.
Met volle kracht ging Dames 1 voor de overwinning tegen koploper Amstelveen. Tot aan de laatste minuut wisten zij het goal dicht te houden en was de stand nog 0-0.
Helaas had Amstelveen net het geluk om in de laatste minuut nog te scoren. Het zat er echt in, dus super knap gedaan dames!

Om 14.45 uur startte Heren 1 tegen koploper Houten. Het ging eigenlijk de hele wedstrijd redelijk gelijk op. Beide partijen kregen kansen, maar wisten deze niet te benutten. Totdat invaller Luc een prachtig doelpunt maakte. Het in grote getale aanwezige publiek ging uit z’n dak. Helaas wist Houten vijf minuten voor het einde nog een tegendoelpunt te maken. Ontzettend jammer natuurlijk, maar desondanks echt super gehockeyd heren.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!