Prijsschieten bij Sportways

Nieuws afbeelding 12-5-2015 Kom op zaterdag 16 mei (ca 9-14 uur) Prijsschieten bij het ‘SportWays’ evenement op Alliance! Het wordt een groot festijn en alle jeugdleden kunnen hieraan deelnemen. Er zijn mooie prijzen te winnen, zoals een gratis kamp, hockeysticks en hockeykousen! SportWays is de hele dag aanwezig, dus zorg dat je erbij bent.

Naast dat je je hockeyskills kunt showen tijdens het prijsschieten, kan je ook het goede doel steunen door je oude hockeystick te doneren. SportWays steunt namelijk de Kadish Foundation. Sportways zal een grote ton neerzetten, waarin iedereen zijn oude sticks kan afgeven. Zo geef je arme kinderen uit de sloppenwijken van Afrikaanse landen een kans om te hockeyen, want met een stick en een bal kan je veel bereiken! Het zou daarom te gek zijn als jullie allemaal jullie oude sticks meenemen naar het evenement en afgeven bij het SportWays team!

Kom daarom zaterdag naar de club en doe mee! SportWays kan natuurlijk ook al je vragen beantwoorden over de hockeykampen en over de Kadish Foundation. www.kadish.nl