GEZOCHT: IT-COMMISSARIS

Nieuws afbeelding 19-10-2009 Ben je handig met alles waar een stekker aanzit, ben je in staat om de IT plannen van het bestuur te vertalen naar concrete toepassingen en wil je graag je steentje bijdrage aan de organisatie van Alliance??? Dan zijn wij op zoek naar JOU! Onze club is naarstig op zoek naar een IT-COMMISSARIS.  De IT-COMMISSARIS wordt verantwoordelijk voor de complete IT-omgeving binnen het clubhuis zoals TV kabel, computernetwerk, ADSL, geluidsinstallatie en Narrow Casting. Functie profiel : sterk IT gericht en enthousiast. Het kost je ca. 2 uur per week. Informeer bij Bernhard Manshande (Bestuurslid Faciliteiten) [email protected].