Categorie C

MC1 speelt tegen Real Club de Polo Barca

Nieuws afbeelding 28-3-2015 Niet alleen de heren van de EHL komen naar Alliance, ook meisjesteams ontvangen we op Alliance.  Op vrijdag 3 april om 17:30 uur speelt MC1 op Alliance tegen MC1 van Real Club de Polo uit Barcelona een mooie oefenwedstrijd.  Aansluitend genieten beide teams van een heerlijke maaltijd van Robert in het clubhuis.

De meisjes van Polo uit Barcelona zijn hier om te komen kijken naar de wedstrijden van de EHL op Bloemendaal waar de Heren van Polo aan meedoen. Deze Heren trainen op woensdag 1 april (11:00-12:00 uur) ook op ons Waterveld. Voor de andere EHL trainingen check de agenda op de site en de app.