Even voorstellen : Fouad Safadi

Nieuws afbeelding 3-4-2015 Mijn naam is Fouad Safadi, ik ben 28 jaar en ik werk sinds een half jaar achter de bar van Alliance als vrijwilliger. In 2013 ben ik mijn thuisland Syriƫ ontvlucht ivm de burgeroorlog die daar al jaren aan de gang is. Ik heb medicijnen gestudeerd en had in Syriƫ net mijn eerste opleidingsjaar tot chirurg afgesloten.

Het is mijn doel én droom om hier in Nederland ooit als arts te kunnen werken. Ik vind het leuk om bij Alliance achter de bar te staan, zo kan ik mijn Nederlands verbeteren en nieuwe mensen ontmoeten. Naast Alliance werk ik ook als vrijwilliger bij Vluchtelingenwerk NL. Ik probeer nieuwe vluchtelingen wegwijs te maken in Heemstede en omgeving; ik vind het fijn om mijn tijd effectief te besteden en anderen te helpen.

Nicolette Holst

3-4-2015 @ 13:41:53 |Succes Fouad; fijn dat je op Alliance werkt!

Yip van Wonderen

3-4-2015 @ 15:58:39 |Haha super goed! En gezellig dat je achter de bar komt staan

Esther Dellenbag

4-4-2015 @ 20:36:24 |Respect Fouad!

Vincent Paul

6-4-2015 @ 18:47:16 |Wat knap