JA1 & JB2 spelen tegen Rondebosch

7-4-2015 In de late avondzon hebben JA1 en JB2 maandagavond ...."de finales van de EHL nog eens dunnetjes over gedaan....". In 2 prachtige wedstrijden tegen de sterke teams van Rondebosch Boys' Highschool uit Kaapstad Zuid-Afrika moesten beide Alliance-teams echter wel aan het kortste einde trekken! De wedstrijden werden gefloten door onze eigen toppers Thijs Evers, Erik Jan Verhulst, Stephan Verhulst en Peer van Gestel.

Rondebosch trakteerde alle tegenstanders op een eigen Euro Tour Magazine, dat zij speciaal hadden uitgegeven voor hun Europese Hockey Tour langs diverse velden in Nederland, Belgiƫ en Frankrijk. Vaantjes, magazines, sleutelhangers, dassen, sokken en boeken gingen van hand tot hand als blijk van wederzijdse belangstelling en waardering.

De avond werd afgesloten met een heerlijke maaltijd bij Robert in het clubhuis. ca 75 hongerige monden genoten van het 'excellent sport food' maar vooral van de onderlinge gezelligheid. Alle teams zaten gemixed aan tafel en er zijn vele nieuwe facebook-vriendschappen afgesloten. Hoogtepunt was natuurlijk de 'shirtje-ruil-actie' die er nu voor zorgt dat menig JA1- en JB2-speler deze week naar de Hockey Republic-winkel moet voor een nieuw Alliance shirt.

Dank aan alle toeschouwers, helpers, het bestuur van Alliance en natuurlijk aan Robert met zijn staf, die deze avond wederom uitstekend verzorgden.