Categorie D

“American High School” D-Feest!

Nieuws afbeelding 16-5-2015 Het is zover....... tijd voor een feestje voor alle D-leden!

Datum: zaterdag 30 mei 2015
Tijd: 19.30 tot 22.00 uur
Kosten: €5,- inclusief consumptie
Aanmelding en kaartenverkoop verlopen via de managers/coaches
1 intro per persoon

Wat zijn de spelregels?
1.De deur gaat open om 19.30 uur en sluit van 19.45-22.00 uur.
2.Er worden armbandjes gebruikt als toegangsbewijzen. Op deze armbandjes graag de naam van uw kind/ introduce en uw telefoonnummer noteren.
3.Om 22.00 uur gaat de deur open en komen de kinderen naar buiten. Spreek een plek af op het terrein waar je ze ontmoet. Let op: Kinderen mogen niet alleen het terrein af, ook niet om naar huis te lopen als ze in de buurt wonen.
4.De toegangsprijs is €5,- inclusief 1 consumptie. De bar is open voor andere consumpties, de kinderen mogen dus geld mee nemen naar het feest.
5.Het aantal kaarten voor introducees is helaas beperkt. De kaarten voor introducees worden verdeeld op basis van binnenkomst van de door de coaches ingevulde formulieren.

Kaartverkoop:
De kaartverkoop verloopt via de managers/coaches. We verzoeken de managers/coaches bijgevoegd formulier in te vullen met de namen en telefoonnummers van de kinderen én intro’s en deze te mailen naar [email protected]. Wij zorgen ervoor dat de kaarten per team klaarliggen in een enveloppe. Bij het ophalen van de kaarten graag gepast geld in een enveloppe meenemen.

De kaarten kunnen opgehaald worden op:
· Dinsdag 26 mei van 18.00 – 19.00 uur bij de wedstrijdtafel op Alliance
· Donderdag 28 mei van 18.00- 19.00 uur bij de wedstrijdtafel op Alliance

Hulptroepen gevraagd:

Welke ouder vind het leuk om te komen helpen? We zoeken nog hulp bij het
· opbouwen 18.00-19.30;
· afbreken 22.00-23.00;
· toezicht houden tijdens het feest 19.30-22.00 uur.

Laat het ons weten op: [email protected]

We gaan er een gezellige avond van maken en hopen op veel vrolijk gekleurde kinderen!

Groet namens de D-evenementencommissie,
Leonie Verstegen, Geerte Verhage en Diana Koppenol