Wat een Weekeinde !

Nieuws afbeelding 27-4-2015 Met nog maar een aantal speeldagen te gaan, is er dit weekeinde weer hard gewerkt om posities te verstevigen, degradaties te voorkomen en kopposities te behouden. En natuurlijk werd er op zondag ook weer druk gehockeyd; gezien de uitslagen was het een mooi weekend! Lees hieronder de diverse mooie resultaten!

Jeugd
Goede zaken deden zowel jongens als meisjes A1, beiden gingen met winst het veld af. Jongens A3 had net niet genoeg aan een gelijkspel, waardoor ze nog steeds tweede staan in hun poule. MA3 heeft ‘uit’ HBS verslagen. MA4 weet door hun winst een tweede positie terug te winnen.

Met 7-0 wist JB1 Sneek te verslaan, waardoor ze weer omhoog klimmen in hun poule. JB2 verloor nipt in de streekderby tegen Rood-Wit. JB4 wist een gelijkspel te bemachtigen tegen koploper Amsterdam.  MB1 presteert de afgelopen weken steeds beter. Deze week speelden ze gelijk tegen Hurley. MB3 versloeg koploper Haarlem met 3-1. In de poule van MB5 gaat het nog spannend worden wie het kampioenschap gaat behalen; de winst dit weekend geeft in ieder geval goede hoop!

MC1 heeft voor een prachtige prestatie gezorgd, door als laatste in hun poule te winnen van koploper SCHC! In een zinderende pot heeft JC1 gelijk gespeeld tegen de Reigers. MC10 houdt het spannend door met 0-0 gelijk te spelen tegen de nummer een in de poule. MC2 weet met hun 4-1 winst de koppositie in hun poule te verstevigen! MC6, C7 en C9 hebben alle drie gewonnen en daarmee de benodigde drie punten binnen gehaald. MC9 blijft hiermee koploper in hun poule.

Beide jongens en meisjes D1 wisten een mooie winst te behalen. MD1 kruipt hierdoor steeds dichter naar de koploper, Pinoké. MD2 houdt het spannend door gelijk te spelen tegen Rood-Wit. En ondanks het gelijkspel van MD5 blijven ze toch bovenaan staan. MD4 en MD9 wisten dit weekend drie punten te bemachtigen.

Senioren & Veteranen
Dames 1 weet hun reeks aan overwinningen te bestendigen, door met 2-0 van Qui Vive te winnen! Super dames. Maar ook D2 (5-1), D3 (1-0), DVB (3-1) en DJ1 (0-4), wisten drie punten te pakken. DJ2 speelde gelijk tegen Naarden.

Helaas moest Heren 1 net het onderspit delven tegen Alphen; gezien het aantal doelpunten - 6-4 - zal het een spannende wedstrijd geweest zijn. Heren 2 wist met gemak Westerpark te verslaan (2-6). En ook HVA wist met de monsterscore 9-1 het weekend goed af te sluiten. HSL heeft thuis met 4-0 van Amstelveen gewonnen en HVB speelde uit op Pinoke gelijk (3-3).

De komende weken zullen bepalend worden, wie op zaterdag 13 juni gehuldigd gaat worden op Alliance. Alle teams wensen wij veel hockey plezier de laatste wedstrijden!!

Constant Thoolen

30-4-2015 @ 23:44:14 |Mooie resultaten en een leuk stukje 👍!