WEA Accountants & Adviseurs sponsor H1

Nieuws afbeelding 3-5-2015

Nu de rust weer is teruggekeerd na het afgelopen top TD en het weekend van Koningsnacht/dag is het tijd om stil te staan bij de 12e man van Heren 1.

Een grote speler die elke week van vaste waarde is en met zijn verdienste meedraagt aan het succes van Heren 1. We hebben het hier over niemand minder dan Jan Zonjee (vader van Joris Zonjee). Kort voor de winterstop hebben wij elkaar de hand geschud en zijn wij tot een akkoord gekomen om één van onze teamauto’s te bestickeren met het logo van WEA. Het resultaat? Een pareltje! Zie hieronder de foto’s.

WEA biedt al jarenlang financiële diensten aan voor zowel ondernemers als particulieren en is de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot een grote groep van accountant, adviseurs en financiële professionals. Door de steun van WEA is het voor ons mogelijk geworden om weer een keer op een teamweekend te gaan in het buitenland en is er voor de club een budget vrijgekomen om leuke hockey gerelateerde activiteiten te organiseren. Voor ons was een trainingsweekend in het buitenland (inmiddels 3 seizoenen geleden) dus een groot genot toen we te horen kregen dat het dit jaar wel kon. De locatie: Barcelona!!
Een teamweekend vol met hockey en momenten om nooit meer te vergeten! Met als resultaat een ongeslagen reeks bij ons thuis op de club en een sterke tweede helft van het seizoen. Wij willen hierbij Jan heel erg bedanken voor zijn steun. Een top prestatie!

Bedankt Jan,

Alliance Heren 1

Heeft u ook interesse om Alliance in de top- en/of breedtesport te ondersteunen? Neem dan contact met de sponsorcommissie via [email protected].