Fietsen in de fietsenrekken!

Nieuws afbeelding 4-5-2015 De laatste tijd worden steeds meer fietsen neergezet langs het veld waar training wordt gegeven. De trainers verzoeken regelmatig om de fietsen daar niet te stallen om kapotte hekken en chaos te voorkomen. Ook is het niet de bedoeling om de fietsen bij RCH te plaatsen.
Wij willen allen die het betreft, vriendelijk verzoeken om de fietsen gewoon in de aanwezige fietsenrekken bij het clubhuis te plaatsen, daar is voldoende ruimte aanwezig!

Daarnaast staan sinds december/januari drie zwarte fietsen in de rekken tegen het clubhuis aan. Zouden de desbetreffende eigenaren deze fietsen per ommegaande willen ophalen?! Indien de fietsen binnen een maand na dit bericht nog niet zijn opgehaald, zijn wij helaas genoodzaakt de fietsen te verwijderen.

Bedankt voor alle medewerking!
Bestuur MHC Alliance