Oefenwedstrijden nu ook op de App !

Nieuws afbeelding 14-5-2015 Met ingang van heden is het voor alle coaches, managers, begeleiders en aanvoerders mogelijk om Oefenwedstrijden af te spreken met teams uit het hele land ! In onze Alliance App is een aparte Oefenwedstrijden-module toegevoegd (in het menu 'MEER'). Via deze optie kan de teamondersteuning(coach, manager, begeleider, aanvoerder) zelf Oefenwedstrijden afspreken met tegenstanders en/of zelf verzoeken doen tot het spelen van oefenwedstrijden. Het spreekt voor zich dat er bij een 'match' altijd contact gezocht moet worden met de wedstrijdsecretariaten voor een beschikbaar veld.

Op dit moment 'stroomt' de bak met verzoeken al vol en zijn er dus voor veel teams al mogelijkheden om 'buiten de club' te oefenen in de komende periode. Met deze nieuwe optie geven wij de teamondersteuning nog meer mogelijkheden om allerlei zaken rondom hun team zelf in te regelen en te besturen. De oefenwedstrijden-module is momenteel alleen mobiel beschikbaar op iOS en Android telefoons in de Alliance App. Binnenkort komt deze ook beschikbaar in Mijn Alliance.

Wil je dus een oefenwedstrijd spelen met je team ? Ga dan naar de Alliance App > Meer > Oefenwedstrijden en maak je eigen verzoek aan.

Wij wensen alle teams veel plezier met deze nieuwe functionaliteit !
Online Media Commissie