Categorie ABC

ALLIANCE ZAALHOCKEYDAG

Nieuws afbeelding 22-10-2008
Buiten regende het pijpenstelen, binnen hebben 90 B-, C, en D-spelers van Alliance en een paar omliggende verenigingen een TOPzaalhockeydag beleefd en gemaakt. Spannende momenten, bloedstollende duels, prachtige strafballenseries....we hebben het allemaal gezien en meegemaakt. Han Kolleman, de trainer/coach van onze eigen Heren 1 verzorgde een leuke clinic waar de deelnemers de fijne kneepjes werd bijgebracht. Aan het einde van de dag speelden 4 teams de finale en kwamen er twee winnende teams uit de bus. De aanmoedigingsprijs ging naar Sophie Markus en naar Jonas Esser die zich verdienstelijk maakte als uitstekende speler, toegewijde scheidsrechter en die bovendien ook nog een heleboel balken versjouwde samen met zijn maten. Jongens en meisjes, hartelijk dank voor jullie deelname, we hopen jullie volgend jaar weer te zien op de Alliance Zaalhockeydag.

Tenslotte wil de evenementencommissie graag de ouders, de meiden van B1 en vrijwilligers van Alliance, keepster Florentien van Hees, Han Kolleman en Bob Lahneman bedanken voor hun enthousiaste inzet en onmisbare hulp bij het fluiten, trainen, versjouwen van balken, het maken van schema's en opstellen en begeleiden van teams het uitdelen van drank, koek en chips, en voor hun belangstelling langs de lijnen. Graag jullie ook tot volgend jaar!!!!

ps. Check ook de foto's