KAATJE BITTERBERG weer TOP !

Nieuws afbeelding 24-5-2015 Afgelopen zondag werd in de stralende zon, het Familie Toernooi  "KAATJE BITTERBERG " weer gespeeld. Met 18 teams werd er in drie poules gestreden om de eer en de bekers!🏆🏆🏆 Ook was er weer een prijs voor het leukste team tenue.
Leuk dat enkele teams eigen party tenten en zelfs eigen sofa's meesleepten om hun teams van alle comfort te voorzien 😄😄.  Dat belooft wat voor volgend jaar!!

Marian Hogeslag en Conny Helemigh (met lichtgele shirtjes aan) hadden het toernooi fantastisch georganiseerd en het toernooi was wederom volgeboekt. Top, dat er naast deze twee kanjers, ook vrijwilligster Desiree de Vreeden de hele dag de wedstrijdtafel wilde bemannen en dat er de hele dag een team van vrijwilligers de bar bemand hebben! Zonder deze vrijwilligers is een dag als deze niet mogelijk!

Dit alles te samen resulteerde in een supergezellig, sportief en zonovergoten Pinksterdag op Alliance! Volgend jaar weer !

Esther Smeele-Govers

25-5-2015 @ 15:30:03 |little britain/Govers vond het een geweldig toernooi. Prachtig weer en goed georganiseerd. Volgend jaar zijn we weer van de partij!

Carla Hendriks

26-5-2015 @ 19:08:17 |Namens de JC2 jongens, broers, zussen en ouders : dank aan de organisatie, het was een superleuk toernooi!!!